so is it goodbye, is it time to set you free?

börjar med att nämna min enastående storasyster som alltid stampar i trappen och är riktigt
störd. som kastar ost och alltid vill ha hjälp med håret, som får mig att skratta som ett zoo
och ska ta med mig på melissa, som har sönder willys inredning och håller sig i listen på
väggen när hon går. hon som ska bli min bartender. jag trodde att du visste att jag tycker att
du är fantastisk utan att jag nämnde det i ett inlägg ditt avundsjuka fanskap. :) ur indescribable.

förutom detta nudå så har jag haft en kanon dag. med bl.a. en mattelektion där jag faktiskt
förstod något utan matteb, sopplunch, stan och gym, jävlandes med matilda och hennes mor.
ikväll låg vi hemma och kollade på idol, och calle steg som fan i våra ögon, fan vad grym han
var ikväll. sedan lockade vi hit august och kollade på a walk to remember, grät en skvätt och
skrattade oändligt mycket. kanon! nu är det nog läggdags, jag är astrött! sussa sött.
puss,


mariette hansson & calle kristiansson - someone new, ENJOY. min favoritlåt.

Kommentarer
Postat av: malin

gilla att jag håller mig i listen när du går ^^

2009-11-14 @ 17:03:12
Postat av: matilda

men det var väl ett jäkla gnäll! :D

2009-11-14 @ 19:23:05
URL: http://lindenmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0