säg ingenting till mig, jag ser allting ändå.

har inte haft en enda lektion idag typ. körde löpning på morgonträningen, sen var det
käk och tillbaka till vallen som coach till skollaget, för tore bad om hjälp och så så jag
offrade min kropp till kylan och frös ihjäl. efter två röda kort, ett gult, två straffar och
massa annan dramatik vann vi dock med 3-2 så det var rätt nice.
och som man blir sugen på att kunna spela fotboll när man tittar. ska nog försöka mig
på det på skolträningarna nästa vecka tror jag, om jag vågar...

annars har jag inte gjort något alls i princip, men alldeles snart vankas det wallander-
film med papi. prästen tror jag det hette.
dessutom har catrin och jag bokat biljetter till premiären av new moon! WIIIIH!
haha. jag är så förväntansfull!
puss,

Kommentarer
Postat av: malin

vissa har ju tid att sitta uppe hela natten och glo på film. jag väcker dig kvart över fyra imorgon när jag stiger upp! godnatt <3

2009-11-04 @ 21:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0