om du vet vad du vill har du ingenting att hämta här.

har kört bil idag! parkerat och grejer. hej och hå, måste boka lektion. glömmer alltid bort det.
hur som helst, började dagen med sammanträde på jobbet, och därmed försvann min jättesov-
morgon. skulle ha börjat 12.25 egentligen. gick igenom lite grejer och träffade en kvinna från
företagshälsan som pratade om arbetsergonomi, och då gav jag upp. ist bar det av mot skolan,
fick skjuts av linnsan, grymt bussigt av henne tycker jag. repade en stund med oliver, gick
superbra. måste bara komma ihåg att anmäla oss.

efter skolan körde jag hem oss till mormor och hälsade på. hjälpte henne med hennes internet
som hade tröttnat lite. fikade och gosade med tindra. har just kommit hem, och jag körde till
och med upp på uppfarten själv! hehe.
ikväll blir det lugnt, plugg och sånt. försöka gå ut och gå en sväng kanske? får se.
puss,


Kommentarer
Postat av: Emelieviktorsson

Åh, vilken söt vovvsing på bilden!

2009-11-18 @ 17:52:55
URL: http://emelieviktorsson.blogg.se/
Postat av: cassandra

jätte söt hund:D

2009-11-18 @ 18:15:50
URL: http://casshh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0