maybe it's best you leave me alone?

nu efter att ha varit soffliggande i över 24h, med avbrott för toabesök och middag, så har jag
äntligen kommit upp på benen. jag har yrat så jag vet inte vad, inatt fick jag dödsångest igen.
jag vaknade och insåg att om jag somnar nu så kommer jag aldrig mer vakna. givetvis var ju
detta inte sant, men känslan var så himla skrämmande! idag har jag legat framför tvn hela
dagen, är fortfarande kraftlös och har grym ledvärk. jävla spruta!

hur som helst, har kikat runt lite på internet efter en spetsklänning, för jag vill verkligen ha en.
har hittat två favoriter, båda på nelly.com

Lace X Back Dress SEK 579, Rare Fashion - NELLY.COM  Stormy Long Top SEK 249, Vila - NELLY.COM
rare fashion; 579:-                      vila clothes; 249:-

(klicka på dem för fler bilder)
lutar åt den svarta, den är ju faktiskt i mer spets än den andra, plus att jag älskar rare fashion,
det är nog mitt absoluta favoritmärke vad det gäller klänningar. får se hur jag gör, ska ju spara
mina pengar var det sagt, men nu har jag ju jobbat jäkligt mycket och får en fet och härlig
novemberlön så man kanske kan unna sig någon utav dem? vilken tycker ni bäst om?
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0