jag ville leva farligt, så jag slängde mina skor.

blev två väskor, ett par örhängen, två nagellack
(är så sugen på det svarta!, ska provas imorgon). örhängena glömde jag dessvärre
knäppa kort på, men det är lila pärlor även dom från vila och kostar 39,95.


väska lindex 199:-    kuvertväska vila 199:-

sen har jag en väldigt söt mami. "jag tänkte att du skulle få prova något nytt såhär på
namnsdagen..." gissa vad jag fick?


ja en marabou vinter. och den var mycket
godare än väntat, dock lite starkt kryddad
så man kan inte äta så mycket på en gång.
vilket ifs är bra.
den som spar, han har.



imorgon delar jag med mig av min nya, mycket rödare hårfärg... hehe, jaa men de här hemma
säger att det ser bra ut iallafall. godnatt!
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0