jag vill förändra nån av oss men jag vet inte hur man gör,

jag fick, som sagt, tillbaka min älskade mobiltelefon idag. och shit vad kul man kan ha alltså.
hittade nämligen sjukt roliga bilder och var tvungen att installera allt och sånt som man gör
när man får en ny mobil. fick nämligen samma lyckorus som man brukar få då. plus i kanten
till att jag hade kontakterna sparade på minneskortet och alla bilder låg där de skulle.
hittade en oerhört charmig bild på min syster, när hon roade sig på willy's

you're exposed! hahahaha.

efter jag nu har fått mig detta goda skratt, tänkte jag bara påpeka att mitt skidställ och
mina löpartights samt min blus har kommit. och nu ska jag sussa! godnatt.
puss,

Kommentarer
Postat av: malin

du skulle ju skriva att jag var bäst! det var enda kravet för att du skulle få lägga upp bilden! annars tjallar jag kanske om hur DU hade sönder willys godisskopehållare!!

2009-11-04 @ 21:21:04
Postat av: matilda

sv; HAHAHAHAHA, det var du som hade sönder willy's godisskopehållare! MAHAHAHA, det var rätt festligt...

2009-11-04 @ 22:51:07
URL: http://lindenmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0