jag tror vi ljög, fast vi sa att det var sant.

vi var aldrig kära i varann det bara kändes likadant.

har haft en rätt lugn dag. fick kika på killarnas skol-sm-match i fotboll på strömvallen ist
för naturkunskapen och tog närvaro där och så. det var rätt skönt att vara ute även om
det blev fruktansvärt kallt att sitta. men de vann ju, ganska enkelt, med 4 eller 5-1.
hade bokprat på halvtimmen som blev kvar av engelskan och sedan var det svenska och
eget arbete.


smycken från oxxo, love 'em. inhandlades under helgen i idre.

dagens minus; bet sönder min tand när jag skulle laga dragkedjan på väskan.
dagens plus; fick tillbaka min telefon idag, (minus på plusset; jag har inga ord i ordlistan!).

nu ska jag vila, har känt mig låg och trött hela dagen. less på att inte veta vad som är fel.
för det är inte normalt, inte när det gått sånhär lång tid. nå ja, ska till sjukhuset igen 27e,
hoppas på ett genombrott då. men ja, vila var det. hej så länge!
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0