jag önskar att jag var en sån som inte tänker alls,

jag har ett bra jobb. jag har ett mycket bra jobb!
för ca en månad sedan meljades det ut att vi
kommit över ett visst antal craft-jackor/tröjor som
beroende på efterfråga skulle säljas/lottas ut.
var det många som visade intresse så lottades den
ut bland dem, enligt den storlek och färg man
anmält sig på.

imorse när jag var på väg till bussen ringde pappa,
och jag hade minsann fått en! wiiiih.
200 spänn får jag ge för den som i butik går på ca
800kr.
den är hur mysig och skön som helst och jag ligger
och gosar i min nu. det enda som skiljer min från den
på bilden är att jag har en LF-logga längst ner på
vänster arm, så får vi representera företaget lite.
känner redan nu att jag kommer att bygga ett bo i
min. gaah vilken härlig! kunde den bota migrän vore det pricken över i:et, men så kul ska
vi inte ha. har legat mer eller mindre däckad sedan jag kom hem och jag mår fortfarande
apa. blir lugnt ikväll. och nu ska jag nog faktiskt sova en stund till och hoppas på att
det ger med sig. skriver mer sen.
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0