i've got soul but i'm not a soldier.

idag på livskunskapen fick vi se en rolig grej. jag kanske är lite efter men jag har faktiskt inte
sett filmen som snurrar på youtube om gävles gymnasieskolor. men faaaaaaaaaaaan vad jag
skrattade! så jäkla roligt. tror att den är typ en månad sen den kom upp.


dessutom hade vi skridskor på idrotten, vilket jag är mindre bra på. men roligt var det, eller
hur sophie? ;D har aldrig hört henne skratta så högt nånsin! haha, jag gjorde en gaaanska
fin jättevurpa... efter skolan blev det en stund på stan med sophie, och nu har jag nyss kommit
hem. och jag tänker nog ta en powernap, för jag är hur trött som helst.
puss,

Kommentarer
Postat av: matilda

haha, vår historialärare visade oss den idag också! kul var den :D

2009-11-26 @ 19:47:40
URL: http://matildaj.blogg.se/
Postat av: Petra

hahah!

2009-11-26 @ 21:53:33
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0