it's only half past the point of oblivion,

tror jag ska göra det till en tradition att försöka knåpa ihop ett schema och skriva ner allt jag
ska göra i veckan såhär på söndagen. nästa vecka blir inte lika stressig som den gångna, men
mycket bättre och roligare!

måndag; skola, repa!?, träningsstart!: löpning+fotboll, plugga matte.
tisdag; skola, repa, gym & plugg.
onsdag; skola, uttagning/audition (HJÄLP), träning: löpning+fotboll.
torsdag; skola, föreläsning @vasa, konsert: MELISSA HORN!
fredag; skola, gymma, jobba i kiosken på vallen.
lördag; konsert: LARS WINNERBÄCK!
söndag; ut och käka middag (helt enkelt?), med släkten.

veckans komma ihåg:
börja kolla igenom de kommande fem proven, läs i engelskaboken, gå till claes ohlsson och
kolla efter väggfästen till mina bokstäver så att jag får upp de här ovanför tvn. köp julklappar
till syskonen!

nu ska jag kika på gossip girl och leta efter sällskap för en kvällspromenad.
puss,


såg den här supersöta burken idag på en affär i nybo, och tänkte på min syster.
så jag köpte den till henne och hon använder den redan som teburk, mys.

Kommentarer
Postat av: malin

inte vilken teburk som helst, änglastoftsteburk!

2009-11-29 @ 19:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0