it was then i realized that conscience never fades,

har haft en bra helg. mys med matilda igår, med idol, nattpromenad och happy potter och
halvblodsprinsen. dock lyckades båda somna så vi fick kika klart på den när vi vaknade imorse.
åkte hem vid tvåtiden och gick ut en sväng med malin.

vid halv sju åkte jag ner på stan och käkade och fikade med maja. blev tre timmar på coffeehouse.
myyyyys. och skönt att prata om allt och sådär. mycket härligt, och det ska göras om, snarast.
träffade även hennes far, hehe. fan vad jag har saknat den lyckliga karln alltså! :'D gullisen. har
alltid tyckt om honom. hehe.
nu ska jag alldeles strax krypa till sängs och kika på en film. lutar mot johan falk, men får se!
puss,


cutipies, huh? haha, jag och majs typ 2005? puss på oss.

Kommentarer
Postat av: majsan

vilken jävla bild du hittade då! hjäääälp

men skit mys kväll ;D

2009-11-29 @ 20:55:47
Postat av: Petra

hahah, söt bild!

2009-11-30 @ 22:44:35
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0