ingen kommer nånsin hjälpa dig, om de inte vinner på det själva.

märklig dag idag alltså. en rätt jobbig sådan. träning som inte funkade pga av foten, chicken bits
som inte alls var lika goda som de brukar, en lektion utan böcker och sen um. följde med som
moraliskt stöd och bokade in en tid åt mig själv. ska äntligen byta p-piller! wiiiiiiiiiiiiiiiiie.
sen fick jag rusa till jobbet och rycka in 1,5 timme på ett ställe där allting krånglade. där inte
telefonin ville funka alls över huvudtaget. haha. jaa jobbigt var det. fick skjuts av pappa hem
till skolkatalogen som väntade på bordet. den var inte ens rolig iår. vet inte vad det är för fel på
mig idag. haha. ska leta rätt på motivationen nu och plugga. kan behövas.
puss,

som ett ps också... när vi spelade innebandy i korridoren idag halkade jag på nåt jävla vänster
och satte knäskålen rätt ner i stengolvet. den gör skitont och det skulle inte förvåna mig ett dugg
om det är typ blåsvårt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0