i'm in deep debt, without you i wouldn't survive.

filmen slutade inte sorgligt, och jag blev nästan lite paff. för jag var så säker på tårarna.
hur som helst, har varit hemma ett tag nu och sitter här och lyssnar på musik. därav
kommer min stora fråga; vad är det för jäkla stolpskott som har tagit bort
melissa horns nya skiva från spotify
!? den och lars winnerbäcks spelningslista är ju
typ det enda jag lyssnar på nu fram till konserterna! är grymt besviken. blääää. får lyssna
i itunes eller nåt nudå, eller koppla förstärkaren till mobilen...  

nu ska jag alldeles strax äta lite, förmodligen ska jag träffa emma ikväll och plugga lite.
men vi får se. det är ju desperate ikväll också, ska bli spännande! hehe.
puss,

Kommentarer
Postat av: matilda

meh, den finns kvar för mig, melissas skiva. lyssnar nu ju :o

2009-11-17 @ 21:42:41
URL: http://matildaj.blogg.se/
Postat av: matilda

men vilket jäkla fusk!!!! jag har den inte, bara förra och singlarna. går varken att söka på melissa horn eller på albumnamnet. inte på låttitlar heller?! buhuuuu

2009-11-17 @ 22:11:49
URL: http://lindenmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0