i thought it was strange and suddenly everything changed,

har varit ute och kört nu, med den tantalura till mor jag har, och det gick faktiskt riktigt bra.
jag börjar få kläm på allt och nu har jag bestämt mig för att boka min allra första körlektion
till veckan. om jag vågar... haha, ska alltså inte köra i veckan (hoppas jag), utan bara boka.
jag är jätterädd för att de ska tycka att jag är skitdålig när jag känner att jag gör framsteg.
men inga motorstop alls och fina mjukstarter och smidigt över vägbulor. jag är verkligen
supertaggad nu för att emma har fått körkort, haha. snart ska jag med ha! ;D

mami och jag, bild från kreta i somras. vad tycker ni, är vi lik varann?
haha, för det tycker nog verkligen inte jag. :) nu är det nattinatti, vi hörs imorgon!
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0