i still don't know what you've done with me,

vanlig dag med ovanligt mycket te och trötta ögon. vet inte hur många gånger jag nickade
till på samhällen. kanske har det med min fars jäkla snarkande att göra, jag blir tokig!
någon som har sängplats över nångång ibland eller?!
jag och oliver tänkte repa lite efter skolan men salen var upptagen så det sket sig, börjar
kännas riktigt stressigt nu. hinner vi eller hinner vi inte? kul att inte vara ett dugg samspelta
då... jösses, vi får se hur det går. jag får hålla mig till sången. hehe...

dagens enda roliga händelse, menar nu hittills efter skolan, var när vi svänger upp på nians
parkeringshus och alla börjar glo som idioter på oss. det tog oss rätt lång tid att komma på
att mamma fortfarande inte vevat upp rutan sen hon fick biljetten, och att min bror poppar
trazan och banarnes maja, min maja på högsta möjliga volym. jag börjar bli immun mot
hans musik, men jag förstår om andra tycker att han är något udda.
vi skrattade rätt gott, men det blig aldrig lika roligt när man återberättar saker.

nu är det käk, sen ska jag äntligen ut och köra igen!
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0