i said what kind of man makes cappuccino's?

haha, jag har världens skönaste lärare...
jag var och bytte p-piller idag ju, mailade mina lärare då och skrev att jag skulle träffa en barnmorska
för att få nya mediciner mot mensvärk utskrivna, för det var ju sant, det är ju därför jag äter dem, för
att jag fått såna värkar att jag inte kunnat gå i skolan utan bara legat i kramper en hel vecka.
svaret från ena läraren blev följande;
"Hej, Matilda!
Hoppas verkligen, att du kan få någon effektiv medicin. Det måste ju vara ett helvete att ha så ont så
ofta och inte hjälper det väl med en välriktad spark i skrevet på någon kille. Det verkar, som om er
grupp har kommit igång bra med Othello.
Vi ses!
Hälsningar Namn (vill ej hänga ut personen, hehe...),
PS Ska jag föra in frånvaro med giltigt skäl eller ska jag "glömma" det? Du bestämmer. DS"

HAHA, som jag fick mig dagens goda skratt nu när jag läste det. så jävla skön människa.
någon som vill gissa av vilken kön läraren är?

nu ska jag plugga!
puss,

Kommentarer
Postat av: matilda

HAHAHAH fan va klockrent!!

2009-11-25 @ 20:33:35
URL: http://chickenrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0