hur högt ska jag skrika varje gång jag vill bli hörd!?

okej, det här är läskigt på riktigt!

Väduren
Väduren Vecka: 48 (2009-11-23 - 2009-11-29)
Även om du tycker att det är lätt att stå emotionellt nära andra, kanske du finner
att du backar undan lite nu eller undrar om du kan lita på en viss person. Välj att
hålla dig för dig själv när du kan den här veckan. Det är ytterst viktigt för dig att
känna att du kan klara dig själv. Därefter kan du med behållning närma dig andra igen.

jag är fast igen... varför stämmer de alltid så bra? jag backar och tvekar och undrar över tillit. jag måste
verkligen klara mig själv. jag ska klara mig själv. dock är detta för nästa vecka, men jag tvivlar på att
känslan har lagt sig imorgon.
ska pysa nu, krypa ner under täcket och mysa, kolla på en film. självömkan. blä, godnatt!
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0