gästbloggning,

hej och hå, det är matildas mysiga kompis catrin som skriver! min käresta till vän pyste precis in i duschen för att skölja ur hårfärgen som jag har kladdat i hennes hår. hon ska ju bli mörkhårig nu, flickebarnet. hoppas att  resultatet blir bra, annars lär man väl få sig en utskällning eller två :')

om ca. 40 minuter ska vi ta bussen in till stan för att gå på premiären (eller ska vi kalla det för premiär, matilda?) av ... *trumvirvel* ... new moon! ska bli jäkligt roligt. jag tror varken hon eller jag kommer gå ut från salongen med torra kläder, då vi förmodligen kommer ha dreglat ner hela köret.

nu har matilda duschat färdigt, ni får förhoppningsvis se resultatet inom kort (om hon är snäll och lägger upp en bild). är ni lika förväntansfulla som jag!? :D

/catrin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0