du reser utan mål, så nu reser jag mig bort från dig.

min arm är helt funktionshindrad och gör fruktansvärt ont. hela halsen är alldeles stel och
jobbig och jag börjar faktiskt känna mig riktigt dåsig. och det är verkligen så typiskt mig,
det är alltid jag som åker på allt. är less, och jag behöver sova men det får jag inte. det
har jag inte tid med. nu ska jag plugga! hörs imorgon,
pusss,



jag grät och vi kysstes, fast jag borde ha bett dig att gå.
och jag ska aldrig mer säga sanningen
till nån som saknar förmåga att förstå...


vem lämnade vem? jag är inte över dig än.

Kommentarer
Postat av: matilda

SV: visstja, skrev visst helt fel. föörlåååt då! :D

lyssna på deras nya förresten! :)

2009-11-07 @ 14:30:12
URL: http://matildaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0