du känner inget alls, du som skriver om vad kärlek är.

okej, nu är det här med svininfluensavaccinering avklarat. och fy fan, ursäkta, men helvete
vad jag fick ont i min arm. hela armen domnade och sedan strålade det upp i axeln och
nacken. fick sitta kvar hur länge som helst. till slut kom dom fram till att de nog hade träffat
en nerv och att det var därför. det slutade med att dom bedövade min axel. och jag var typ
den enda i klassen som fick ont av sprutan. typiskt mig!

i övrigt har jag varit på sjukhuset idag och träffat johanna, gjort upp ett träningsprogram för
min rygg och mina axlar/nacke, eftersom dessa områden drar ner min förmåga att träna.
har gjort det sen ryggskadan förra året. så det känns grymt bra nu! har några månader av
träning framför mig, men sen ska det förhoppningsvis bli bättre.

och nu ska jag alldeles strax iväg och jobba i kiosken på brynäsvallen, jippi... just vad jag
längtade efter känner jag. men ja, jag skriver sen.
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0