looking for disease or something that would ease the pain,

jag är död i kroppen. nästan bokstavligt talat. jag är helt stum i benen och huvudet tror jag inte
ens vi ska prata om. jag borde somnat för länge sen, jäkla dator alltså. hade löpning idag,
intervaller då vi skulle kuta 4 lyktstolpar, jogga 2, kuta 4, jogga 2 osv. nån som fattar vad jag
menar? jobbigt som tusan var det iallafall, runt typ halva sörby och hela andersberg kändes det
som (liten överdrift). fotbollsträning sen också. jösses. träningsvärk imorgon!

nu sitter jag och myser i nya träningskläderna som jag fick idag och beundrar min vägg där jag
fått upp bokstäverna. visar imorgon, för nu ska jag sova och tagga inför morgondagens spid.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0