nothing will be different, nothing's new.

trött och sliten, på söndagshumör och försenad oktoberångest. panik över allt och skulle bara
vilja gömma mig, länge och väl.
jag hade iallafall en jättebra kväll hos catrin igår, med tv-mys, chips, sockerdricka och cheese-
cake. mumma. kollade på mysteriet på greveholm och fan vad rädd jag blev för greven. jäkla
benrangel att hoppa upp sådär. har inte sett slutet sen det gick som julkalender för herrans
massa år sen. var superdupermysigt iallafall.

idag är det som sagt värre, och jag orkar inte ens gå in på varför. är less bara. hade tänkt att
försöka lyckas med någon form av planering inför nästa vecka, en hektisk sådan.

måndag; skola, ev. gymma med matilda, komma ihåg att boka körlektion, kolla upp fastande.
tisdag; skola, ungdomsmottagningen för att byta p-piller, lämna in naturkunskapen, plugga.
onsdag; skola, (få lön!), till frisören 15.30, hem och färga håret, löpning.
torsdag; skola, stan, sola (sällskap?), träna (yoga eller gym), plugga matte.
fredag; sjukhuset för prover och utredning, skola, eventuellt beställa glasögon. bio?
lördag & söndag; SLAPPNA AV, vill åka nånstans...

önskar att jag hinner få in lite jobb någonstans däremellan också, men vi får väl se. ikväll blir
det pluggande och tränade, kolla på gossipgirl däremellan. sova tidigt. behöver det.
puss.


Kommentarer
Postat av: matilda

SV: när jag grinade? ;o lite hela tiden, så gulligt. och sorligt när han du vet.. heeejdå liksom. då grät jag :(

och imorgon gymmar vi! :)

2009-11-22 @ 20:07:09
URL: http://matildaj.blogg.se/
Postat av: catrin

jag kan gå på bio!!! luftslottet som sprängdes? :)

2009-11-22 @ 23:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0