kärlek lovar brett men håller tunt, kalla det förnuft men aldrig sunt.

i brist på annat tänker jag dela med mig av 20 sanningar, om mig själv.

• jag är vänsterhänt, men gör allt utom att skriva och måla naglar med höger.
• min släkt på pappas sida är finsk,
• mammas kommer från jordens ände; ockelbo/lingbo. 
• jag kan teckna, alltså "prata" teckenspråk.
• jag har sjukt svårt att lita på folk, men trots detta väldigt lätt att fästa mig vid dem.
• jag pratar fruktansvärt mycket när jag är nervös, annars är jag rätt blyg.
• jag har jäkligt små fötter (enligt mig själv) för min längd och kroppsbyggnad.
• det absolut godaste jag vet är röd paprika, vilket jag kan äta som godis.
• det äckligaste som finns är pyttipanna och griskött.
• jag anser att skräckfilmer är vidrigt och blir rädd för typ beck. (liten överdrift, men typ)
• jag är livrädd för grodor, de jäkla djuren är det läskigaste som finns. 
• jag gör alltid allt i sista minuten & är världsmästare på stress, lyckas dock ofta väldigt bra.
• jag har en sjukdom i magen, obotlig sådan.
• min allra äldsta vän, (menar som jag känt längst), är emma persson.
• jag verkligen älskar att vara hos matilda och jävlas med henne och gunilla.
• just nu sitter jag & pluggar in alla låtar på lars winnerbäcks spelningslista för konserten 5/12.
• jag föddes på intensiven och inte på bb, mamma hade vattkoppor,
• och jag skulle ha hetat niklas om jag hade blivit en kille.
• jag drömmer ofta mardrömmar om sånt jag sett på tv eller läst i tidningen.
• jag vill så himla gärna kunna spela gitarr och piano.


bild från förr, emma till vänster och jag till höger. haha, hur gamla kan vi vara? då nu och föralltid hjärtat.
nu ska jag ner och baka tigerkaka, sen hämta syster i hille.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0