det är tomma ord som fastnar för att jag låter dom vara kvar,

hade super mysigt igår, satt på cheers i typ 3-4 timmar och åt god mat, drack gott osv.
skulle visa bilder om jag hade lagt in dessa från datorn men det har blivit så oerhört jobbigt
att göra detta då både min telefon (cybershot) och våran riktiga kamera har gått sönder. nu
tar det hundra år att fixa detta. senare ikväll, jag lovar!

idag har jag bara segat, gått runt sätra, läst ur min superbra bok,
(pojke försvunnen, av anna jansson) och träffat matilda.
vi planerade att färga hennes hår så vi åkte till citygross och köpte
hårfärg för att åka hem till henne och färga sen, men vi insåg ganska
snart att eftersom hon skulle bort så skulle vi inte hinna.
som plåster på såren köpte vi en varsin ben & jerry's, chocolate fudge
brownie, mumma! denna typ av glass är hur god som helst och jag
älskar känslan av usa som jag upplever när jag äter den! haha.

nu ligger jag och kikar på gossip girl, som vanligt vid denna tidpunkt på en söndag. förra
veckan missade jag det dock så det är lite svårt att hänga med men det är helt enkelt
smällar man får ta. ångest över skolan imorgon... uscha, nu ska jag återvända till upper
east side, sen blir det nog städning och fotbad!
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0