don't make me choose, 'cause it'll be him, it'll always be him.

filmen var fantastiskt bra och jag är supernöjd att vi gick på den. har aldrig sett så mycket
folk på filmstaden dock, det var kaotiskt och hysteriskt. men jättebra film och 5/5. asirriterad
på slutet bara eftersom det kändes som att den slutade lite mitt i, nu måste man se nästa för
med det slutet kommer det inte gå att låta bli. måste se vad som händer.
fick reda på att min underbara chef marie skulle se filmen samtidigt som mig idag och jag blev
lite sådär glad och förväntansfull och kände liksom "hoppas vi ses!".
filmen gick i tre olika salonger, samma tid och allt, och trots detta... tror ni inte att jag och catrin
lyckas hamna bredvid marie och hennes kompisar!?
det är ju så ironiskt så det finns inte! haha, det var bra kul iallafall. åh vad den människan gör
mig glad! jag är så lycklig över att jag känner henne.

nu är jag däremot trött och tjurig. blir så när man kommer hem och möter världens mesta pms-
monster. gaah vad less jag blir. orkar alltså inte knäppa kort och lägga ut och greja på nya
hårfärgen, utan det får ni nog se imorogn eller nåt, för nu ska jag lägga mig och kolla film!
puss,

 
världens snyggaste robert pattinson! ge mig!


Kommentarer
Postat av: matilda

ååååh den var bra.

jag tror jag är kär, fast näe. men gah.

ge.mig.honom..!!!

:'D

2009-11-21 @ 21:57:11
URL: http://matildaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0