chase the rainbows in my mind, and i will try to stay alive.

igår skrev jag ingenting och det berodde endast på att jag sov mest hela kvällen.
gymmade med matilda på hälsostudion, utformade ett ryggprogram så att jag ska kunna bli av med
mina problem, och tränade på olika håll i gymmet. seriösaste gången hittills, verkligen. sen kom jag 
hem vid cirkus kvart i sju då jag la mig i soffan för att invänta brynäsmatchen med pappa. efter första
perioden sov jag som en stock. vaknade halv 9 för att gå upp och kolla på film, men somnade och sov
till åtta imorse.
fast jag behövde det, det var lätt värt det. vaknade upp som en ny människa, med grym träningsvärk.
och alldeles snart ska jag trampa iväg till strömvallen för spidträning, håll en tumme för min fot!
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0