all those sorries ain't never gonna mean a thing,

jag hoppas verkligen att mitt veckohoroskop stämmer den här veckan...

Väduren
Väduren Vecka: 47 (2009-11-16 - 2009-11-22)
Strålkastarna på stadion ser ut att lysa extra kraftigt på grund av
kontrasten, alltså mörkret som omger dem. Om du befinner dig i en
dyster omgivning, är det din tur att stråla. Du gör ingen nytta om du
gömmer dig i skuggorna. Var djärv och räta på ryggen, särskilt på fredag,
när din begåvning imponerar på de flesta.

det är verkligen min tur att stråla, jag känner det.
och nu när jag har slängt ur mig allt som skavt så länge så känns det vekrligen som att
det kanske är på gång. som jag läste av en ganska klok tjej, det gäller att känna sig säker.
nu är det dh!
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0