walking on sunshine.

jag och pernilla tog en joggingtur idag. fick tips av jocke att springa mot
bomhus då, alltså ner bakom reningsverket på brynäs. vi hittade en super-
mysig stig som tog oss ut till havet. alldeles kanonfint var det där ute, såg
både änder och svanar. synd att sträckan inte var särskilt lång dock. den
skulle gärna fått fortsätta enligt mitt tycke, då hade jag lätt fortsatt springa.


(jag sprang samtidigt som jag tog bilderna, därav den dåliga kvalitén).
bild 1 föreställer pernilla in action, bild 2 är från stigen, bild 3 är på stigen
och bild 4 är vägen tillbaka till brynäsvallen.
ikväll är det pluggkväll så jag får det mesta överstökat. det ska nämligen
in både italienska, datakunskap och matematik i mitt huvud tills nästa vecka.
dessutom skall det skrivas ett tal, som jag fortfarande inte har börjat på.
ikväll är det plugga alltså, och hemmaspa såklart. alltid under såna här
kvällar. har också faktiskt börjat använda spotify nu, (äntligen), har liksom
inte orkat anstränga mig att förstå, även om abbe fixade det där åt mig för
cirkus en månad sen. idag pillar vi på en spelningslist att spela till studierna.
puss,

Kommentarer
Postat av: petra

mysiga bilder! :D matte? :O

2009-05-16 @ 10:54:20
URL: http://petraao.blogg.se/
Postat av: matilda

vi har ju nationella del 2 på tisdag. tänkte bara läsa igenom sånt som vi gått igenom :)

2009-05-16 @ 13:46:24
URL: http://lindenmatilda.blogg.se/
Postat av: petra

ahhh! det visste inte jag! :O tur att du nämnde det! :D

2009-05-16 @ 16:28:45
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0