veckans konditionspass

nu har jag precis kommit hem från kvällens fartfyllda äventyr. och jag menar
verkligen fartfyllt, vi har gått som idioter. runt hela stan, totalt säkert en mil och
jag är så trött så jag tror att jag dör snart.
jag åkte hem till emma där emma och jessi väntade. därifrån tog vi bussen
till stan och mötte upp mer folk för att ta oss ut till testebo för att grilla och mysa.
vi sätter oss alltså på 11an och åker iväg, kliver av där vi ska och då säger en
väldigt smart tjej att vi är på väg till i14. i helvete heller kan jag ju säga. vi var vid
näringen och skulle alltså till i14, som ligger BORTOM BOULONGERN. det var
bara att börja gå, och när vi nu väl kommer fram så är det ingen där. fick springa
runt och leta efter de vi skulle vara med bra länge innan det visade sig att dom
minsann var i teknikparken. när vi kom fram var vi så trötta så vi tog helt enkelt
första bästa buss hem. och nu är jag äntligen hemma. sängen väntar.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0