värmeslag

jag träffade ju som sagt daniel idag, och dumma som vi var så valde ju vi
att gå ut och gå halv tre då solen stekte som värst. tog oss med nöd och
näppe runt sätra och båda nästan badade i svett. haha, stog länge längst
upp på gatan och njöt av skuggan bakom syrenbuskarna innan vi skiljdes
åt. härligt var det att träffa karln igen, var alldeles för länge sedan sist.

förövrigt så kom mamma hem med min nya bikini idag och klänningarna
från rare fashion hämtade jag som sagt (?) i fredags, så jag tänkte bjuda
på en mindre bildbomb.
puss,


supersöt med väldigt kort.. bör alltså bäras tillsammans med leggings.


toppen på alla sätt utom det faktum att den inte riktigt ville sitta på plats utan tejp.


bikinin satt kanon, slängde även på nya brillorna.

Kommentarer
Postat av: catrin

du måste visa mig hur ser ut i den vita klänningen sen :D

2009-05-31 @ 20:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0