världens bästa catrin!

jag har en mycket kär vän, som på senare tid har tagit allt större och större
plats i mitt liv. numer sitter vi liksom ihop, och jag måste helt ärligt erkänna
att jag känner mig lite smått vilsen under de skoltimmar som hon inte är
nära. även på fritiden spenderas mycket tid tillsammans med den här
kvinnan. vi har liksom fattat tycke för varandra. vi är ganska lika, hon och jag,
samma kassa humor, lika smak, lika dumma och väldigt identiska tankar.
vi kan vända på allt och göra det roligt. och hon tar verkligen fram det bästa
i mig. hon gör mig till den glada och spralliga matilda, den matilda jag vill
vara. och det är en megabra egenskap. hon har dessutom ett hjärta av guld
och lyssnar i alla tänkbara situationer. detta flickebarn heter catrin öberg
och jag är så grymt glad över att du finns där hjärtat, bara så du vet. :)

ikväll var det också så att vi föll handlöst för en varsin klänning på style by stars,
och vi övertygade nog varann om att vi skulle beställa tillsammans, taggade
varann liksom. så då gjorde vi det! min älskade och efterlängtade forever dress
som jag velat ha såååååå länge! hihi, catrins hette black fabulous dress och
var skitsnygg den också. vi kommer vara supersnygga i sommar.
puss,

 
      catrins        &       min!

Kommentarer
Postat av: catrin

men det är ju nästan så att jag börjar grina när jag läser det här, du är världsbäst! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-05-12 @ 21:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0