jobb och bilder

gick helt okej att jobba idag, är helt okej nöjd iaf. :) de tre gångna dagarna
har jag intjänat 1180kr, för egentligen väldigt lite ansträning. det är kanon.
nu har jag iaf precis slängt i mig middagen. fick dock väldigt ont i magen,
men än så länge har den stannat nere liksom resten av måltiderna idag.
en märkbar förbättring! formidabelt.
hade tänkt att studera lite italienska och samhäll nu, eftersom vi upptäckte
idag att vi har prov om EU nästa vecka! jösses, helt sjukt. har nyss börjat
med området? men ja, nu är det så och jag har inte lust att återgå till den
vardagsstress om jag så länge har upplevt. nu är det nya tag, och jag mår
redan både fysiskt och psykiskt bättre :) så, studier som sagt. bjuder på
lite bilder från lördagen först. hörs,
puss,

   
   
bildförklaringar
bild 1; adam linnea wäre och dennis
bild 2; jenny grillar marsmallows (stavning?)
bild 3; catrin stina och frida (?)
bild 4; vi spelade kubb och det manliga laget ska här
försöka slå ner kungen, alla på en gång. sköningar!
bild 5; mina lagkamrater andra omgången, ? danne,
dennis och jenny.
bild 6; linnea wäre, dennis och danne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0