träna och tvkväll.

klänningen jag skrev om i inlägget nedan tog slut ungefär samtidigt
som jag publicerade inlägget. så då var ju det problemet ur världen.
haha, och det var nog lika bra det egentligen, för det finns himla mycket
annat som man också vill ha råd med. haha.

har nyss lagt lillebrorsan, och ja man måste fortfarande ligga bredvid
honom tills han sover, trots att han är åtta år. tror att han känner sig
otrygg annars eller nåt? sen är han ju helt enkelt lite efterbliven, (på
fullaste allvar nu) så det kanske inte är konstigt. jag har ju faktiskt ingen
koll på hur länge "normala" barn behöver nattas? nog om det. 

nu ska jag ställa mig på min legmagic och träna lite kombinerat med
att kika på ugly betty, och senare också desperate housewives.
puss, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0