tack för kvällen,

trots en himla massa motgångar har jag haft en jättebra kväll. har hållt
mig på bra humör och känt att allt faktiskt kommer att bli bra. bara jag
ger det lite tid och tror på det tillräckligt mycket.
tog cykeln till boulongern strax innan halv nio tror jag, och mötte calle.
vi gick en ganska bra bit innan vi cyklade vidare hem till honom och
kollade på film. you, me and dupree, heter den så? gick på 6an iaf, och
den är ju faktiskt riktigt rolig emellanåt. har precis kommit hem och fick
minsann sällskap hela vägen. så ikväll säger vi tack till calle som
verkligen lyste upp min dag. tror jag ska läsa lite nu och sen ska jag
sussa. imorgon väntar plugg och en myskväll med petra.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0