sunday, bloody sunday.

jobbet gick fruktansvärt illa idag, och det går inte, på fullaste allvar, att vara
sämre än jag var idag. dåligt gick det. tappade huvudet totalt och till slut
orkade jag inte ens försöka. blev så otroligt less att jag bara ville åka hem
och lägga mig. som grädde på moset har jag nu 10 frågor angående idrotts-
skador att komma på och besvara, sedan måste jag plugga till provet också.
sen är jag så allmänt less nu också att jag inte vet vart jag ska göra av mig
själv, vet inte varför jag låter dig förstöra. jag kan ju bättre, är värd mer. det
måste jag väl vara, eller?
så, ska ta tag i det, fortsätta tjura resten av kvällen och ta nya tag imorgon.
då ska allt det här vara bortblåst, för nu har du fått alltför många tårar.
puss,


i'm not ready to make nice, i'm not ready to back down.
i'm still mad as hell and i don't have time
to go round and round and round.
it's too late to make it right, i probably wouldn't if i could.
'cause i'm mad as hell,
can't bring myself to do what it is you think i should.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0