stadsbesök

idag har jag haft världens mest onödiga dag. haha, tränade inte imorse utan
stannade hemma och sov lite extra och städade och tog hand om mig. har så
ont i foten att jag inte skulle kunna göra något vettigt på träningen iaf. sen var
det italienska, och vi som nu inte skulle göra provet idag behövde tydligen inte
ha någon lektion, trots att han sa det förra gången. så ja, jag hade egentligen
inte behövt åka till skolan idag. men gick en sväng med ida och karin på stan
och sen sprang väl jag och ida runt och utforskade vasaskolan. hur man hittar
där är fortfarande ett mysterium för mig.
väntade på petra sen och så tog vi oss ner på stan och strosade runt lite. tittade
väl mest för att titta, då ingen utav oss kände att vi hade speciellt mycket pengar
att spendera. jag hittade dock ett linne på mq. supersött korallfärgat, och jag
hade ett presentkort där som täckte den kostnaden. kanonkul! lite töntigt dock
att man får 21:- kvar på ett presentkort, fjollig summa kan man tycka.

  
den sista bilden är ett lite halvlyckat försök att visa dagens outfit.
nu ska jag ta mig till brynäsvallen och lyssna lite på tyrone. våran coach
i mental träning. hoppas det är givande den här gången. hörs!
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0