söndag, 3/5 -09

det gick faktiskt väldigt bra att jobba idag, är jättenöjd verkligen. nu kanske
det iaf finns en chans att jag får fortsätta arbeta där, vilket jag verkligen
hoppas. behöver den lönechecken i slutet av månaden so bad! håll en
tumme nu folks för att jag kan hålla det här uppe nu.
humöret är dock väldigt deppigt just nu. har en början till migrän igen och
jag har tänkt alldeles för mycket. situationen gör mig så jäkla ledsen, ni
förstår inte alls, och jag vill inte förklara. tänker ta medicin och skutta i
säng så snart jag har kikat klart på one tree hill och gossip girl som mor
min bandade åt mig. ev färga ögonbryn, men får se.
puss

dagens vill ha: fullt fungerade huvud och mage, provsvaren!
dagens klädsel: jeans (som för övrig luktar brandrök), linne, cardigan.
dagens frisyr: utsläppt
dagens smink: inget
dagens låt: i'm not okey, (i promise)
dagens planer: tv, färga bryn och fransar, sova
dagens misslyckande: migrän, och humöret
dagens drog: vindruvor
dagens köp: inget alls,
dagens godis: -
dagens humör: kanon tidigare, botten nu
dagens citat: ?
dagens roligaste: att jobba gick bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0