somehow i'm still alive inside

blev en powerwalk längs hälsans stig idag på spidträningen. kan fortfarande
inte springa som jag ska, tyvärr. lär nog ge foten lite mer tid tror jag. ska
tillbaka till jossan på torsdag iaf. dagen rullade på precis som tisdagar brukar
och under samhällen avslöjades både det ena och det andra, eller vad säger
vi maja? jisses, du och jag ska köra "jag har aldrig.." så det stänker om det...

sedan skulle jag elin och catrin göra samhällsprovet efter skolan, och det
visade sig att vi hade fokuserat på helt fel saker. satan vad jag kände att
provet var assvårt! vi tog upp det muntligt med mats istället och han sa väl att
han hörde att vi hade pluggat och läst på och sa att det vi hade sagt skulle
vara minst vg iaf. men ja, vi fick välja om vi ville göra det provet som dom andra
får på måndag också eller inte. och ja, vi får se hur jag gör. känner att egot i
mig behöver ett mvg på provet, men på samma gång är det så jäkla mycket
annat. behöver fokusera på italienska och nationella och excel också.
det blir hårda veckor framöver, men snart är ju läsåret ändå slut, så vi dör väl
inte. försöka skuta allt annat åt sidan bara. idag har jag iaf givit mig själv
ledigt från studier. tar dagen som den kommer istället.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0