sminktips?

jag sitter här i min säng och kikar som tidigare nämnts på champions league.
(barcelona leder med 1-0 över manchester united). och nu har jag kommit fram
till att jag faktiskt måste investera i nytt smink. det var ungefär hundra år sedan
jag köpte en ny mascara, för att inte tala om min eye-liner som jag har haft sedan
jag gick i 6an-7an ungefär.. nu är det alltså dags att införskaffa mig en ny
mascara, eyeliner och en concealer. och jag har inte en susning om vilka som
ens är värda att prova. någon som har provat false lash effect från maxfactor,
eller lash stiletto? är sjukt dålig på att använda smink med undantag för speciella
händelser. så nu till avslutningen är det nog dags. någon, hjälp mig!? hör hur
ytligt det hela låter, men jag är ju inte vanligtvis den som bryr sig. kan ju dock vara
lite roligt att det man nu väljer att slänga pengarna på faktiskt är bra.

ikväll har också vasaskolan studentbal, och jösses vad söt min syster var innan
hon åkte hemifrån! hon hade sminkat sig för ungefär tredje gången i sitt liv och
jag fick hjälpa till med frisyren och hon hade en jättefin vinröd klänning. kan ju inte
säga annat än att jag längtar till min egen bal.
puss,

   
älskade syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0