smärta

var med på brännbollen idag lite halvt. stefan hjälpte till och tejpade foten
på mig och jag gjorde så gott jag kunde. hade dock inte mycket att komma
med kan jag ju säga. haha. hoppade upp på cykeln till jossan också och
fick lite massage på vad och fot och så. gjorde lite övningar och så knäckte
hon ryggen på mig också eftersom den är så sned. men det visste vi ju
sedan förut så. men ja, har grymt ont nu och så.
får se hur det blir med ikväll, verkar som att mina ursprungliga planer gick i
stöpet iaf. ska jag vara ärlig så förstod jag inte riktigt resonemanget, och jag
är verkligen allergisk och kommer inte kunna vara där. inte nu när det är
pollen ute också. men shit happens, så som sagt; vi får se :)
puss,


hittade en bild som malin knäppte sist när
vi va hos jossan samtidigt. ser skönt ut va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0