slitgöra,

som jag kämpade på jobbet idag, gick dessvärre inget vidare bra ändå.
men jag försökte ju iaf, och försöka duger. ibland iaf. haha, jag lär nog
inte få jobba kvar där speciellt länge till...

hur som helst, vi strömmade igenom foten hos josefine idag och körde
lite balans och så vidare. kom in på ett samtal om utvecklingsstörningar
och handikapp, och ja vi var ju ganska överens om vart vi står i frågan
och sådär. men det var som vanligt mycket trevligt.

har också blivit bjuden på tjejmiddag i helgen, med tema melodifestival.
ska bli superkul, har dock väldiga problem med att hitta någon att klä ut
mig till, funderar på jill johnsson, men jag vet inte, vad tycker ni?
nu är det godnatt för ikväll. sov sött alla söta små läsare. haha!
puss,

Kommentarer
Postat av: petra

lycka till med jobbet! jill jonsson blir superbra ju! :D

2009-05-16 @ 10:57:05
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0