slappis dag.

svängde förvi sjukhuset innan skolan imorse och lämnade lite prover
och så, börjar bli en vana nu. haha :p cyklade vidare till strömvallen och
lät sassa tejpa foten, tog mig en liten powerwalk i sällskap med calle
som skulle till polisstationen. väl där så var det ändå inte öppet, så han
skjutsade mig tillbaka och jag körde lite teknik med hjälp av sofie och
kwame. och satan vad kwame tog i i passningarna, haha. fick kanonont
i foten, men ja det funkar.
det var nog det enda vettiga jag har gjort idag? gick på föreläsning av
magnus nordin, en ganska välkänd författare. men jag kan inte påstå att
jag blev ett dugg klokare. snarare endast sömnigare. men ja, det var
säkert någon annan som var mer intresserad än jag. det var ju ändå
ganska skönt ändå att bryta av från vanliga lektioner. men ja, sen hade
vi inte ens en halv samhällslektion innna vi fick sluta, så jag tycker att
jag lika gärna skulle kunnat stanna hemma imorse. och morgondagen
kommer att se likadan ut; träning 9.30-10.45 och sen lunch och hål till
14. känns sådär halvonödigt. men ja.
ikväll ska jag förmodligen åka och titta på div3 matchen på brynäsvallen
och så. annars får vi se. :)
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0