skadeglädje?

sitter och diskuterar olika skador med catrin nu, skador som skulle kunna
medföra att man inte kan spela en match. och inte vet jag vad hon är på
för humör, men jag tycker nog att hon är lite smått hånande mot mig. om
det är ren skadeglädje när jag berättar att jag bröt fingret lagom till skolavslut-
ningen i femman eller om det är för att hon tycker att jag är så otroligt klantig
som fastnade med mitt stackars ringfinger i byxfickan och slet tills det gick
av är svårt att avgöra? (och ja, det sistnämnda är sanning).
har planerat att sova nu strax, men innan tänkte jag svara på en lista som jag
faktiskt hittade på moas blogg.
puss,

är du singel? - jaa..
är du lycklig? - mja, lite tungt just nu men i överlag är jag nog det.
är du uttråkad? - som jag är..
är du ledsen? - inte just nu tror jag?
är du italienare? - nej, men har italienska steg1 i mitt språkbagage
är du gravid? - skämtar du?
är du full? - nej
är du en cooling? - överlämnar den frågan till mina medmänniskor
är du från irland? - inte vad jag vet iaf. 
är dina föräldrar fortfarande gifta? - ja dom är nog det

tror du på kärlek vid första ögonkastet? - tveksamt
har du nånsin blivit sårad? - var det ens en fråga?
har du nånsin tänk på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnar? - ja
har du kysst någon inom dom tre senaste veckorna? - haha ja men vet inte om det räknas?
har du haft en hemlig beundrare? - haha! ja.. 
är du kär? - nej, och jag planerar att aldrig mer bli.
vill du gifta dej i framtiden? - hänvisar till frågan över.. (men ja, förmodligen)


kärlek eller lust? - ingetdera, tänker bojkotta sådant ett tag
hår eller ögon? - ögon
katt eller hund? - allergichock av båda
några få bästa vänner eller flertalet "vanliga kompisar"? - få bästa vänner
teve eller internet? - vet inte? 
cocacola eller pepsi? - inte överdrivet förtjust i läsk..
vild utekväll eller romantisk hemmakväll? - en variation av båda tack.
pengar eller lycka? - lycka
dag eller natt? - håller med moa här, beror på sällskapet
msn eller mobil? - mobil

har du någonsin ..?
blivit påtagen när du försökt rymma hemifrån? - haha ja när jag var 7 kanske?
brutit ett ben? - näsbenet och ringfingret
gjort nåt du ångrar? - om jag har
hoppat bungee jump? - är för feg för sånt
ljugit för någon du tycker om? - ja, men endast i välmenande syfte
ätit en hel tårta? - nej
gjort bort dej offentligt? - hahahaha, jaa...
velat bli tillsammans med ditt ex igen? - det misstaget har jag gjort många gånger.
gråtit när ett husdjur dött? - haha ja, jag grät nog lite när min fisk dog, jag var 5
velat försvinna? - ja det har jag nog, men har alltid ångrat tanken

vad såg du på teve sist? - fotboll
vems blogg läste du sist? - moawehlin.blogg.se
vem pratade du sist med? - mamma
vem ringde du sist? - pappa
vem smsade du till sist? - alexander
vad läste du sist? - att spanskan känns onödigt, (catrins ord via msn)
vem pussade du sist? - lillebror
vem kramade du sist? - lillebror
vem bjöd du sist på något? - vet inte?
vad köpte du sist? - skor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0