sjukhus,

sitter på svenskalektionen nu jag, vi ska skriva vårat tal om någon känd
person och jag vet fortfarande inte vem jag ska skriva om. (och catrin
hälsar). sitter och kikar runt lite på fejjan ist, ganska mycket mer intressant.
men hur som helst, jag var ju på sjukhuset imorse, och jag fick väl inte
något svar på något alls i princip. tog ju prover för gluten förra gången,
och de var negativa (alltså inte glutenintolerant), men man kan alltså vara
allergisk trots att proverna säger så. och för att få fram detta så ska man
skriva en remiss för att köra ner en kamera i halsen på mig och kika på
tarmarna. känner mig inte så pepp på det. men det lär ju göras. skulle
också få göra magnetröntgen på huvudet för att utesluta att huvudvärken
är elak artad, alltså i form av hjärntumör etc. blev några fler blodprover
innan jag fick återgå till skolan. det blev alltså inget besked idag, utan
utredningen fortsätter.. to be continued...
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0