she's back!

och hon är hemma! :D gofisen min är hemma. ringde så fort jag kom ut ur
duschen och det blev till att blåsa ut till valbo för att hälsa på och prata av
sig och gud vet allt. allt känns faktiskt mycket bättre nu när catrin inte befinner
sig på andra sidan oceanen. och inte kom hon hem tomhänt inte. som hon
hade köpt kläder och grejer! hur avundsjuk blir man inte!? haha, allt var ju
hur fint som helst också, och värsta somrigt. kan ju säga att jag blev så jäkla
taggad på min och petras londonplan för våren. vi måste ju genomföra detta
tjejer! och åker inte ni med mig så åker jag fan själv. haha. och tösen min
hade ju dessutom ägnat mig några tankar och köpt med sig lite presenter
till mig! superdupersöt kuvertväska, svart med en rosett på, ett kanonfint
armband med pärlor och stenar som gick i lila toner, och med ett leende på
läpparna lämnade hon också över 2 par leggings. "jag tänkte.., du har ju alltid
sönder dina.." hahaha! du känner mig för väl! :) tusenmiljader tack vännen,
du är världsbäst.



måste också tillägga att jag cyklade som en jude idag på träningscykeln i
omklädningsrummet på brynäsvallen. ca 45 min och 600 kcal gjorde jag av
med. plus situps och benlyft. heja mig!
puss,

Kommentarer
Postat av: catrin

du är bäst, matilda! <3

2009-05-25 @ 01:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0