röntgenremiss

kom hem för inte så länge sen. vanlig skoldag minus engelska och
träningslära. slutade alltså vid 12. blev en sväng på stan med catrin
och nu har jag suttit ute och stek en stund. med posten kom remissen
till magnetröntgen.. blir rädd av att bara tänka på det... ta mig härifrån?
ska på verklighetsflykt nu iaf. skönt att slippa tänka. sen är det träning.
förövrigt fick jag läkartid för foten på torsdag, läkningsprocessen går åt
fel håll! less är jag ;/ kanske inte blir mer fotboll? hualigen, bort med
tanken. som sagt nu ska jag bort :)
puss,


bjuder på mina fina mellannamn... haha!

Kommentarer
Postat av: Emma Klövenäs

Var rädd om att lägga ut adress bara. Jag har haft några riktigt sjuk jävlar som har läst min blogg. :)

2009-05-25 @ 16:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0