prov,

har nationella bakom oss nu. gjorde det sista imorse och fy vad det gick
så jäkla dåligt känner jag. helt borta var jag. första sidorna var aslätta och
sen gick det utför. haha, när jag skulle skriva sista uppgifterna ville jag 
bara skjuta mig själv. :o haha, aja nu är det gjort och förhoppningsvis
klarade jag vg så att jag ändå kan få mitt mvg i slutbetyg. hoppas!
nu sitter större delen av klassen  i datasalen och väntar på att lektionen
ska börja, och det är ett prov vi har framför oss nu också. jippi! (läs ironi)
även morgondagen kommer att bestå av prov, inte ett dugg taggad är jag.
har tappat orken att bry mig om skolan nu, tyvärr. orkar inte anstränga mig
längre. haha, men ja ska bli en sista hård pluggkväll ikväll, sen blir det
nog ett mentalt sommarlov.
puss,


Kommentarer
Postat av: petra

usch! jag är också skoltrött nu!

2009-05-19 @ 11:55:34
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0