prov x2

det blev ingen träning nu på morgonen. känner inte att jag kan göra
speciellt mycket ändå så. då gör jag bättre i att vara hemma och plugga.
det är nämligen så att jag börjar 12.40 och ska skriva prov i italienska,
sedan ska jag direkt därifrån till nästa prov då lektionen börjar 14.00,
och trots att jag inte ska åka förrän om lite drygt 1,5 timme så orkar jag
inte plugga nå mer nu. jag vet att det behövs om jag ska hålla upp betygen,
men jag är så förbannat skoltrött nu, och tankarna fortsätter envisas med
att vandra iväg. sen sitter jag där och har läst hela häftet utan att ha tagit
till mig ett enda ord. man borde inte få ha flera prov om dagen, speciellt
inte två på rad. och nu måste jag plugga innan jag ska laga mat och ta
mig ut till bussen. håll en tumme för mig nu?
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0