pluggtorsdag

började dagen med att sy lite på min klänning, men tröttnade när det inte
gick som jag ville och började städa rummet istället. så nu har jag ju iaf
ett rum som man faktiskt kan vistas i, och det är ju ganska bra.
har tänkt att plugga en del nu innan jag ska åka och jobba, börjar 17 så
jag har ju lite tid att fördriva och prov har jag också nästa vecka. två stycken.
hade tänkt att hinna klart med mina musikprojekt och skriva filmrecension
också. så det är lika bra att sätta igång.
sitter iaf och smider lite planer med petra om imorgonkväll, ska bli riktigt
trevligt/mysigt iaf. :) men nu var det plugg ja. hörs sen,
puss,

Kommentarer
Postat av: petra

duktigt att plugga! :D ses på fredag :)

2009-05-22 @ 10:33:31
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0