piece of cake,

nationella var långt ifrån så illa som jag trodde. jag måste faktiskt påstå
att jag tyckte att det hela var ganska lätt. var så grymt nervös innan, helt
i onödan. men ni vet ju hur det brukar vara, känns det superlätt så går
oftast det hela åt skogen. men sådana tankar försöker jag rensa ur mitt
system. :) blev lite stek innan vi tog oss till matan och åt lite lasagne.
nu sitter vi alltså och väntar på att stud ska börja. tänkte slänga upp
dagens horoskop också, för oss vädurar.

Väduren (2009-05-13)
"Du kanske måste ta itu med en penningfråga som du trodde
var avklarad. Det blir inte bara tråkigt.
"

som vanligt känns det lite skrämmande.. haha.
puss,

Kommentarer
Postat av: petra

jag tyckte också att nationella var jätte lätt! :)

2009-05-13 @ 14:10:12
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0